افتتاح سایت بناء تصوف

سایت جدید بناء تصوف افتتاح شد .

محتوای اصلی این سایت شامل فایل های صوتی و تصویری تفاسیر قرآن جناب آقای مردانی است که در سحرهای جمعه در حسینیه کرج بیان نموده اند .
جهت استفاده راحت تر ، فایل های تصویری قابل دانلود در دو کیفیت ( دو حجم ) برای اتصالات سریعتر و کندتر به اینترنت ارائه شده است .
همچنین یک صفحه از این سایت حاوی بیوگرافی مختصری از جناب آقای مردانی است .

در صفح اول این سایت آمده است :
« قرآن کریم نازله حکمت بالغه توحیدی بر لسان گهربار پیامبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم بیانی است غامض از مدارج حصول به معارج یقین و وصول به قرب قرین حضرت رب العالمین . و این کتاب نشانی است از اسم اعظم و هیاکل توحید و مظاهر اسمایی و صفاتی و ذاتی حق تعالی شأنه و در همه دهور همراه عروة الوثقای الهی لاانفصام لها ثقلین عظیم هدایت و ارشاد در سلوک من الخلق الی الحق است .
بررسی و تدبر در این کتاب آسمانی و تفکر در عمق آیات آن و نشر فرهنگ آن وظیفه همه مسلمین و مؤمنین و محسنین است . لذا فرض دانستیم هرچند خرد در این راه قدمی برداریم و شرح و توضیحاتی را که عارف فاضل جناب آقای حاج یوسف مردانی درویش صدقعلی سلمه الله در سحرهای جمعه در حسینیه دراویش نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی در کرج از قرآن کریم بیان نموده‌اند را در اختیار برادران ایمانی و اخلاء روحانی قرار دهیم . و به این رجاء چون آن پیرزن که با دوک نخ ریسی خود نامش را در عداد خریداران یوسف قرار داد ما نیز در زمره خریداران یوسف باشیم شاید از این معبر بر ما هم کرمی شود . »

برای گردانندگان این سایت آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون داریم .

نشانی سایت بناء تصوف :
http://www.tafsir.ws